Svarar UD före valet? Förfrågan lagrummet frysa enskilda personers banktillgodohavanden

Förfrågan lagrummet frysa enskilda personers banktillgodohavanden

Från Rolf Englund 14 maj  06:51  

till Erik Zsiga  

Hej Erik,
Jag kan inte se att jag har fått något svar på nedanstående fråga som Du sände vidare till någon handläggare.

Har jag missat det? Har det kanske hamnat i min skräppost?

Eller när kommer svaret?

Med vänlig hälsning

Rolf
------

till erik.zsiga, UD @regeringen.se 30 apr 2014

Från: Rolf Englund

Meddelande: Hej,

Vilket lagrum använder regeringen som stöd för att frysa enskilda personers  banktillgångar m.m. ?

Vänligen sänd mig ett sådant regeringsbeslut , eller handhas detta av EU-nämnden?

Med vänlig hälsning
---

Erik Zsiga 30 apr

Hej Rolf,

Jag överlämnar denna fråga till annan person på UD. Du kommer att få svar snart.

Mvh/Erik
Press Secretary to the Minister for Foreign Affairs Carl Bildt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Röd Öppning - Red Opening

Niklas Ekdal, bunkergängets apologet

Tickande bomben i Heimstaden AB